במסגרת עבודינו יצא לנו לעבוד על קמפיין מדהים למועצה אזורית גליל עליון.
המטרה:
להביא משפחות להרחבות בקיבוצי הרי הגליל העליון-
משגב עם, מנרה ומלכיה.
קיבוצים מדהימים שכבר שנים מתקשים בתהליכי הקליטה.
התחלנו מה- למה?
תעסוקה?
זה שם רחוק על ההר?
עשינו מחקר מעמיק עברנו על התוצאות של קמפייני העבר
עד הרמה של לעבור על מאות אנשים שהשאירו פרטים ולנתח את ההתנגדויות שלהם.
בנינו אסטרטגיה, זיהינו כאבים, הבנו את הדרך שבה שלקוח הקצה חושב.
הפקנו 2 סרטונים מנצחים עם המסרים הנכונים, הקמנו דף נחיתה ממוקד אך עם תוכן טוב –
Galil.web-owl.co.il
כתבנו כתבת תוכן וקידמנו אותה באטוטבריין,
יצאנו בקמפיין פייסבוק/אינסטגרם משולב ,
קמפיין חיפוש בגוגל ורימרקטינג משולב בכל הפלטפורמות,
קמפיין תוכן באוטומציה-
מסרים אוטומטים עוקבים 4 ימים ברצף המטפלים בשאלות הנפוצות והבולטות העולות למתיישבים הפוטנציאלים
בסוף מצאנו את הדרך שמפיגה את החששות לקהל היעד בגליל העליון.
חווית מסע לקוח ברמה בין לאומית
היעד היה 30 לידים בשבוע בתקציבים לא גבוהים.
משימה לא פשוטה…
התוצאה?
אנחנו שבועיים מתחילת הקמפיין עומדים על 220 פניות של אנשים שמתעניינים בקליטה באחד מקיבוצי ההר
בגלל שהביצועים עוברים את היעדים צוותי הקליטה בקיבוצים מוצפים בפניות’
קיבלנו החלטה עם המועצה לנהל את תהליכי המכירה בבניית תשתית טלמיטינג
(צוות מענה טלפוני חיצוני לקביעת פגישות לנציגי הקיבוצים)
וחיבור עם מערכת crm לניהול נכון של הלידים.
מה עכשיו?
להיכנס לתהליכי שירות ומכירה מהירים ומדידים,
להטמיע נהלים ושיטה לטיפול נכון ואיכותי בלידים ולתת הזדמנות לאנשים טובים לגור בגליל.
מבטיחים לעדכן על התוצאות בהמשך.
המטרה היא לא להביא לידים לעסקים וארגונים אלא להצמיח אותם במטרות וביעדים העסקיים!
אנחנו אוהבים וטובים מאוד בעסקים וארגונים שמדברים את השפה שלנו ואנחנו את שלהם .
קמפיין הקליטה של גליל עליון מספר את הסיפור שלנו ואנחנו שמחים לספר את הסיפור שלו.
גליל- בית – תעסוקה – צמיחה!
אז בנימה אופטימית זו- בואו לגליל !
יש פה בית בשבילכם. ❤️