לייצר תהליך קליטה זה מורכב, לייצר תהליך קליטה בקיבוצי ההר של הגליל העליון זה הרבה יותר מורכב. קמפיינים רבים שנכשלו בעבר, הרבה תסכול חוסר אמונה ותקוות של צוות המועצה והקיבוצים שאולי הפעם משהו יקרה.
יצרנו ביחד עם צוות המועצה אסטרטגיית תוכן ושיווק , ניתוח קהלי יעד עמוק , דף נחיתה ייעודי עם חשיבה עיצובית ותהליכית עמוקה, וידאו ממוקד ומאוד מדוייק, נגיעה בנק’ הכי כואבות ומדוייקות לקהל היעד שחושב להעתיק את מגוריו לגליל העליון.
450 לידים בחודשיים של קמפיין ב6.3 ש”ח לליד.
אחוז לידים רלוונטיים מאוד גבוה!
היה שלב שהקיבוצים לא יכלו להתמודד עם עומס הלידים והכמות הגדולה. יצרנו משפך מכירות שכלל אפיון תסריט שיחה, גיוס אנשי טלמיטינג שקבעו פגישות לנציגי הקיבוצים.
חודשיים של קמפיין אינטנסיבי ומדוייק מאוד!
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.