מכללת יוזמות- הגדלת יחסי ההמרה ע"י שיווק מדוייק וחיזוק המותג - Digital Valley -

מכללת יוזמות- הגדלת יחסי ההמרה ע”י שיווק מדוייק וחיזוק המותג

מכללת יוזמות- הגדלת יחסי ההמרה ע”י שיווק מדוייק וחיזוק המותג

מכללת יוזמות- הגדלת יחסי ההמרה ע”י שיווק מדוייק וחיזוק המותג

שיווק מכללת יוזמות להתפתחות אישית - פורטל יוזמות אקספרס

  • פייסבוקפייסבוק
  • מנועי חיפושמנועי חיפוש
  • אינסטגרםאינסטגרם
  • טכנולוגיית וורדפרסטכנולוגיית וורדפרס

מה היה האתגר

מכללה ותיקה בתחום ההתפתחות האישית פנתה להגדלת כמות הלידים , הגדלת יחסי ההמרה מלידים לעסקאות רענון קראייטיבי בשיווק הקורסים ובניית פורטל קורסים דיגיטליים של המכללה.

באיזה כלים השתמשנו

הפקת דפי מכירה מדוייקים , מפורטים ומושכים שמובילים את הליד מסע שכנוע פסיכולוגי שמביא את הליד חם לנציגי המכירה, סרטון הצלצות של בוגרים שעובד על קהלי הרימרקטינג ועל מועדון הלקוחות ומחזק את תהליכי קבלת ההחלטה, קמפיין וואטסאפ מתוחכם ומדוייק שפעול לאחר כניסת הלידים לחיזוק ההחלטה וקביעת פגישה מהירה עם נציגי המכירות.

מה היו התוצאות

הגדלה של כמות הלידים , הורדה שלך העלות לליד והגדלה של יחסי ההמרה בין ליד לעסקה בקורסים שבהם היו בעיות המרה- מ8-13 אחוזי המרה בממוצע!

תוך כמה זמן

תוך תוך 4 חודשים מתחילת הפעילות היעדים הושגו . בקרוב יוצא קמפיין מותג חדש למכללה!

דף מכירה מעוצב ומדוייק להשקת קורס NLP :

דיוק קופירייטיג , עיצוב ופיתוח דף מכירה מדוייק שמביא את הלידים ברמה מאוד מגובשת לתהליכי המכירה ומייצר ערך נתפס מאוד גבוהה למכללה ולקורס הספציפי. דף המכירה הוריד משמעותית את העלות לליד והגדיל את יחסי ההמרה בין ליד לעסקה מ8% ל15% סגירה.

לינק לדף המכירה

קרא עוד

דף מכירה מעוצב ומדוייק להשקת מערכת הקורסים דיגיטליים:

דייקנו דף מכירה מפורט עפ”י כל כללי הפסיכולוגיה השיווקית שנותן ערך לגולש ומוביל אותו כל הדרך לרכישת הקורס המתאים ביותר עבורו. כולל ממשק למערכת הקורסים של המכללה ומערכת הגביה עם מערכת אוטומציה ייעודית.

 

קרא עוד

וידאו ראיונות בוגרים והמלצות :

סדרת סרטונים שמראיינים בוגרים של מכללת יוזמות. הוידאו נתן ערך גבוה למכללה ולקורסי האימון והNLP. הוידאו יצר תנועה חזקה של לידים מקמפיין הרימרקטינג ונתן ערך גבוה בקמפיין וואטסאפ מצויין לקהלי הלידים של המכללה.

לצפיה בוידאו 

קרא עוד
  • קמפיין וואטסאפ - העלאת יחסי ההמרה מליד לעסקה!

    כלי אוטומציה על בסיס מערכת וואטסאפ ייחודית . תהליך האוטומציה פעל מהקליטה של ליד בקמפיין השיווקי.
    בקליטת ליד נשלחה הודעה אוטומטית עם הוכחות חברתיות והמלצות על הלימודים במכללה עם פניה אישית מנציג המכירות של המכללה לפגישה מהירה בזום.
    מדובר בתהליך תומך מכירה שמנצל את הרגעים הראשונים ואת חום ה"ליד" כדי להמירו למכירה ורכישת הקורסים.
    קמפיין הוואטסאפ הגדיל את יחסי ההמרה מ8-13% סגירה!

  • קמפיין חיפוש ומדיה בגוגל וביוטיוב

    ניצול הצפיות בוידאו לקמפיין מדוייק בגוגל לקליטת הביקושים בקמפיין החיפוש להפצה רחבה של בשורת הלימודים במכללת יוזמות בקמפיין מדיה ורימרקטינג (שיווק חוזר) לקהלים שצפו בסרטון וביקרו בדף המכירה.
    קמפיין חיפוש דינמי בגוגל על בסיס מחקר מילים עמוק ומגוון קהלים מאוד רחב לכל קורסי המכללה. הפעלה של מודעות אוטומטיות לקורס מסויים בהתאם לזמני הביקוש לכל קורס- הגדלה של כמות הלידים בגוגל ב40%!

גם אתם רוצים פרויקט כזה? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? יש לכם סטראטאפ ואתם רוצים להתייעץ? רוצים שדיגיטל ואלי יתחילו לעבוד בשבילכם? צרו קשר עוד היום 054-775-8757 או מלאו טופס זה ואנו נחזור אליכם בקרוב:

פתח ווצ'אפ
צריכים עזרה?
שלום, כאן ויולט
איך אפשר לעזור?