לייצר לידים למכללה מאוד טובה עם צוות ניהולי מצויין אבל ללא יכולת לייצר לעצמה תהליכים שיווקיים.
הגענו לבעלים שאמר לנו: אני לא מאמין בשיווק בפייסבוק! הגיעו לי בכל השנים שאני קיים אולי 20 לידים!
לקחנו פיקוד שיווקי בתקציב נמוך מאוד, גם על הפייסבוק וגם על קמפיין גוגל של המכללה , בנינו קריאייטיב, מסרים ואסטרטגיה שיווקית עמוקה ומאוד מבוססת תוצאות ומכירות .
הכנסנו למכללה מערכת CRM לניהול המכירות, יצרנו סדרת סרטונים שמיצבה את המכללה גבוה, ופנה לקהל יעד מדוייק מאוד. התוצאות לא איחרו להגיע.
פנומליות!
כיום אחרי שנה של עבודה. אנחנו מספקים למכללה 1500 לידים בחודש בתקציבים של עשרות אלפי שקבלים ועלות ליד נמוכה ונכונה , המכללה צמחה מאוד ופתחה קמפוסים בכל רחבי הארץ ומייצרת מחזור עסקי של מאות אלפי שקלים בחודש . כיום אנחנו מייצרים תכנית תוכן מדוייקת למכללה ברשתות החברתיות , מעמיקים מאוד את הפעילות העסקית ומכניסים פעילות אוטומציה לפעילות המכללה .
היעד הוא למצב את בעלי המכללה כמומחה נדל”ן גדול ולייצר קהילה עסקית סביב המכללה של אנשי נדל”ן, משקיעים ויזמי נדל”ן.
תוך שנה אנחנו עומדים על גידול של מאות אלפי שקבלים במחזור המכירות וגידול של מאות לידים מהדיגיטל . תהליך מופלא
סדרת סרטונים של “סליחוה על השאלה” .
תסריט , הפקה , צילום ועריכה של סדרת סרטונים שמספרים ללקוחות המכללה על הערך שמכללת RES מייצרת עבורם.
סדרת הסרטונים הגדילה את חשיפת המכללה ויצרה צמיחה שיווקית מדהימה!
קרא עודלאחר שראינו שהקמפיינים עובדים מצויין , כמויות הלידים גדולות ועלויות הלידים מעולות היה צורך לשפר את תהליכי המכירה במכללה ולהביא לצמיחה ע"י הפיכת הלידים לעסקאות.
מחלקת ההשמה של דיגיטל ואלי נכנסה למשימה וגייסה צוות מכירות מעולה למוקד, כולל מנהלת מוקד , בנתה תכנית מכירה לחברה וליוותה את כל התהליך
פיתוח , קופירייטינג, עיצוב של בוט אוטומטי שמייתר פניה אישית ללידים , מדייק איתם את המוטיבציות , הצרכים והרצונות שלהם ומגיש לצוותי המכירות לידים מדוייקים וחמים למכירה
כלי אוטומציה על בסיס מערכת וואטסאפ ייחודית . תהליך האוטומציה פעל מהקליטה של ליד בקמפיין השיווקי.
בקליטת ליד נשלחה הודעה אוטומטית עם הוכחות חברתיות והמלצות על הלימודים במכללה עם פניה אישית מנציג המכירות של המכללה לפגישה מהירה בזום.
מדובר בתהליך תומך מכירה שמנצל את הרגעים הראשונים ואת חום ה"ליד" כדי להמירו למכירה ורכישת הקורסים.
קמפיין הוואטסאפ הגדיל את יחסי ההמרה מ7-10% סגירה!
אפיון מערכת CRM ייחודית למכללה והטמעה של מודול ניהול קורסים , תלמידים , מרצים וכיתות בתוך המערכת. המערכת נבנתה בשלב ראשון לניהול הקורסים וכיום מנהלת את תהליכי הגביה , ניהול הסטודנטים , האדמיניסטרציה וניהול קהילת הבוגרים.
הם תמיד אומרים שהשיחת טלפון הראשונה היא שגרמה להם להבין שאנחנו הדבר הנכון לעסק שלהם.