מכללת R.E.S - נדל"ן - Digital Valley

מכללת R.E.S – נדל”ן

מכללת R.E.S – נדל”ן

מכללת R.E.S – נדל”ן

מכללה לנדל"ן שהכפילה את מחזור המכירות שלה בשנה!

  • פייסבוקפייסבוק
  • מנועי חיפושמנועי חיפוש
  • גוגל אנליטיקסגוגל אנליטיקס
  • וידיאווידיאו

מה היה האתגר

לייצר לידים למכללה מאוד טובה עם צוות ניהולי מצויין אבל ללא יכולת לייצר לעצמה תהליכים שיווקיים.
הגענו לבעלים שאמר לנו: אני לא מאמין בשיווק בפייסבוק! הגיעו לי בכל השנים שאני קיים אולי 20 לידים!

באיזה כלים השתמשנו

לקחנו פיקוד שיווקי בתקציב נמוך מאוד, גם על הפייסבוק וגם על קמפיין גוגל של המכללה , בנינו קריאייטיב, מסרים ואסטרטגיה שיווקית עמוקה ומאוד מבוססת תוצאות ומכירות .
הכנסנו למכללה מערכת CRM לניהול המכירות, יצרנו סדרת סרטונים שמיצבה את המכללה גבוה, ופנה לקהל יעד מדוייק מאוד. התוצאות לא איחרו להגיע.

מה היום התוצאות

פנומליות!
כיום אחרי שנה של עבודה. אנחנו מספקים למכללה 1500 לידים בחודש בתקציבים של עשרות אלפי שקבלים ועלות ליד נמוכה ונכונה , המכללה צמחה מאוד ופתחה קמפוסים בכל רחבי הארץ ומייצרת מחזור עסקי של מאות אלפי שקלים בחודש . כיום אנחנו מייצרים תכנית תוכן מדוייקת למכללה ברשתות החברתיות , מעמיקים מאוד את הפעילות העסקית ומכניסים פעילות אוטומציה לפעילות המכללה .
היעד הוא למצב את בעלי המכללה כמומחה נדל”ן גדול ולייצר קהילה עסקית סביב המכללה של אנשי נדל”ן, משקיעים ויזמי נדל”ן.

תוך כמה זמן

תוך שנה אנחנו עומדים על גידול של מאות אלפי שקבלים במחזור המכירות וגידול של מאות לידים מהדיגיטל . תהליך מופלא

הפקת סדרת וידאו:

סדרת סרטונים של “סליחוה על השאלה” .
תסריט , הפקה , צילום ועריכה של סדרת סרטונים שמספרים ללקוחות המכללה על הערך שמכללת RES מייצרת עבורם.

סדרת הסרטונים הגדילה את חשיפת המכללה ויצרה צמיחה שיווקית מדהימה!

קרא עוד
  • גיוס של אנשי מכירות למוקד המכירות ואימון מכירות

    לאחר שראינו שהקמפיינים עובדים מצויין , כמויות הלידים גדולות ועלויות הלידים מעולות היה צורך לשפר את תהליכי המכירה במכללה ולהביא לצמיחה ע"י הפיכת הלידים לעסקאות.
    מחלקת ההשמה של דיגיטל ואלי נכנסה למשימה וגייסה צוות מכירות מעולה למוקד, כולל מנהלת מוקד , בנתה תכנית מכירה לחברה וליוותה את כל התהליך

  • בניה ופיתוח של בוט אוטומטי לסינון ודיוק הלידים

    פיתוח , קופירייטינג, עיצוב של בוט אוטומטי שמייתר פניה אישית ללידים , מדייק איתם את המוטיבציות , הצרכים והרצונות שלהם ומגיש לצוותי המכירות לידים מדוייקים וחמים למכירה

  • קמפיין וואטסאפ - העלאת יחסי ההמרה מליד לעסקה!

    כלי אוטומציה על בסיס מערכת וואטסאפ ייחודית . תהליך האוטומציה פעל מהקליטה של ליד בקמפיין השיווקי.
    בקליטת ליד נשלחה הודעה אוטומטית עם הוכחות חברתיות והמלצות על הלימודים במכללה עם פניה אישית מנציג המכירות של המכללה לפגישה מהירה בזום.
    מדובר בתהליך תומך מכירה שמנצל את הרגעים הראשונים ואת חום ה"ליד" כדי להמירו למכירה ורכישת הקורסים.
    קמפיין הוואטסאפ הגדיל את יחסי ההמרה מ7-10% סגירה!

  • הטמעה של מערכת CRM ומערכת ניהול קורסים

    אפיון מערכת CRM ייחודית למכללה והטמעה של מודול ניהול קורסים , תלמידים , מרצים וכיתות בתוך המערכת. המערכת נבנתה בשלב ראשון לניהול הקורסים וכיום מנהלת את תהליכי הגביה , ניהול הסטודנטים , האדמיניסטרציה וניהול קהילת הבוגרים.

גם אתם רוצים פרויקט כזה? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? יש לכם סטראטאפ ואתם רוצים להתייעץ? רוצים שדיגיטל ואלי יתחילו לעבוד בשבילכם? צרו קשר עוד היום 054-775-8757 או מלאו טופס זה ואנו נחזור אליכם בקרוב:

פתח ווצ'אפ
צריכים עזרה?
שלום, כאן ויולט
איך אפשר לעזור?