קבוצת סטרשנוב קלדרון וקרן מפרש - Digital Valley -

קבוצת סטרשנוב קלדרון וקרן מפרש

קבוצת סטרשנוב קלדרון וקרן מפרש

שיווק חברה פיננסית גדולה - מיתוג , וידאו , תוכן ואתר

  • פייסבוקפייסבוק
  • מנועי חיפושמנועי חיפוש
  • אינסטגרםאינסטגרם
  • טכנולוגיית וורדפרסטכנולוגיית וורדפרס

מה היה האתגר

חברה ותיקה עם מוניטין גבוה והמון שנות נסיון בתחום אך ללא אוריינטציה שיווקית כלל. האתגר המרכזי היה להתחיל לחשוב שיווקית עבור הלקוח ולהביא את המערכת לתפיסת הגישה ששיווק הוא חלק מהותי בפעילות העסק.

באיזה כלים השתמשנו

היינו חלק מהותי בתהליך המיתוג מחדש של החברה , ביססנו תהליך אסטרטגיה מפורט שכולל מחקר שוק, מחקרי מתחרים , למידה עמוקה ומדוייקת את פרטי העסק, על יתרונותיו וחסרונותיו וביססנו תכנית עבודה חצי שנתית.
בנינו שפה גרפית ושיווקית לכל אחד מהחברות הפנימיות , כתבנו את התוכן לאתר האינטרנט , הפקנו יום צילום וערכנו סדרה של סרטונים שיווקיים\ מיתוגיים.
בנינו סדרת מיילים פרסונליים לקהלי יעד מגוונים ואסטרטגיים וכתבנו תכנית להפצה לקהלי היעד העסקיים של בעלי החברה באמצעות מערכת וואטסאפ.

מה היו התוצאות

ראשית , שינוי תפיסה עסקית שבה השיווק והפנים הן חלק מהותי בעשיה. תקשורת שוטפת ואקטיבית עם קהלי המשפיענים. לידים איכותיים לקרן מפרש ועסקאות שמקורן בשיווק הדיגיטלי (זה לא היה חלק מהשיטה).
אתר חדש של כל אחת מחברות הקבוצה ויותר עסקאות.

תוך כמה זמן

תהליך העבודה היה ארוך והתכנית הוכנה ל6 חודשים ראשוניים. התכנית עם סטרשנוב קלדרון היא תכנית אסטרטגית ולא תכנית טקטית.

אסטרטגיה עסקית ושיווקית לקבוצה :

מחקר שוק מעמיק, מחקר מתחרים ולמידה עמוקה של פרטי הקבוצה , קהלי היעד, החשקים , התשוקות והגורמים המשפיעים על החלטת הלקוחות.

כחלק מהאסטרטגיה הוחלט על הקמת אתר אינטרנט חדש לקבוצה ולכל אחת מחברות הקבוצה.
היינו אחראיים על מבנה האתר והתוכן.

 

קרא עוד

הפקת יום צילום במטה החברה ועריכת סדרת סרטונים:

הפקה, קופי ועריכה של סדרת סרטונים לחברת סטרשנוב קלדרון .

וידאו מוביל לקמפיין:

עריכת וידאו מוביל לקמפיין סוף שנה של סטרשנוב קלדרון .
קמפיין סוף השנה היה מלווה בקמפיין מעורבות של סיפורי הצלחה של לקוחות שיצר תנועה מאוד חזקה של קהל חדש וקהל מעורב להכרות עם המותג לבניית משפך שיווקי חכם ויעיל.

  • Email marketing פרסונלי

    בניית רשימות תפוצה של לקוחות אסטרטגיים וגורמים משפיעים על החלטת הלקוח. אפיון נק' הכאב של אותם קהלים , סידור דאטה ושליחת מיילים פרסונליים עם ערך מוסף במייל לקהלים האסטרטגיים. סדרת המיילים מתבצעת באופן אוטומטי - מייל אחת לשבועיים ומייצרת באופן קבוע קשר אישי וחיבור מקצועי עם קהלי המשפיענים של סטרשנוב קלדרון וקרן מפרש.

  • יום צילום וסדרת סרטונים

    הפקת יום צילום ועריכת סדרת סרטונים עם לקוחות להעברת הערך והמסר על איכות השירות של סטרשנוב קלדרון עבור קהל הלקוחות.

  • קמפיין וואטסאפ על הדאטה

    פילוח קהלי המשפיענים של קרן מפרש וסטרשנוב קלדרון והקמת רשימות תפוצה אסטרטגיות במערכת אוטומציה של וואטסאפ. כתיבת תכנים יעודיים ופרסונליים ממנהלי החברה לקהלים האסטרטגיים והוצאה לפועל של תכנית שיווק גרילה דרך הוואטסאפ! multi channel marketing!

  • קמפיין חיפוש ומדיה בגוגל וביוטיוב

    ניצול הצפיות בוידאו לקמפיין מדוייק בגוגל לקליטת הביקושים בקמפיין החיפוש ולהפצה רחבה של המוניטין , הידע והיכולת הפיננסית של חברת סטרשנוב קלדרון. וקמפיין גוגל ויוטיוב מקביל לקרן מפרש לגיוס אשראי לחברות ועסקים.

גם אתם רוצים פרויקט כזה? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? יש לכם סטראטאפ ואתם רוצים להתייעץ? רוצים שדיגיטל ואלי יתחילו לעבוד בשבילכם? צרו קשר עוד היום 054-775-8757 או מלאו טופס זה ואנו נחזור אליכם בקרוב:

פתח ווצ'אפ
צריכים עזרה?
שלום, כאן ויולט
איך אפשר לעזור?